Svar på frågorna

Alva om FRÅGESTUND:
* Vilken är din favvolåt?
* Favoritdjur?
* Vilket klädesmärke gillar du mest?
* favvo outfit :D?
* Är jag snäll :D?
* Vann rätt person Idol 2011?

Haha :D
Svar:
1. You are my life, breakeven, true colors, hide away, daydreaming och måånga fler ;)
2. Katter!
3. miu miu och chanel :) fast jag köper nästan aldrig märkeskläder men dom märkena har mycket snyggt!
4. svarta jeans, rosa stickad tröja, vintage klocka, stora ringar och fjäderörhängen :D
5. Ibland ^^
6. Absolut! jag hejade på Amanda från början så det var kul att hon vann.

Anonym om FRÅGESTUND:
1:rida/fota
2:Hur har du lärt dig rita så bra?
3:hur mycket om väckan tränar du på att rita?
4: hur ser din bästa foto ut?
5:det bästa med Alva

Svar:
1. Fota! jag rider inte och har inte gått på ridskola sen fyran. Fast det är jättekul att rida men jag gör det som sagt inte längre.. ^^
2. Hehe jag har ritat sen jag var en liten bäbis ^^ Ju oftare och mer man ritar dessto bättre blir man..
3. Jag tränar inte. jag ritar för att det är kul och det gör jag kanske en eller två gånger i veckan.. :)
4. ehe det vet jag inte :P jag har ingen favorit.
5. att hon är en sån kompis man kan prata med om allt. :)


Filippa om FRÅGESTUND:
Sv: Tack så mycket! :)

Lite frågor:
1. Favoritbloggar?
2. Tips och trick inom teckning
3. Vart är ditt drömställe att bo?
4. Drömsemester?
5. Var får du inspiration ifrån?
6. FÖrebilder?

Hehe, kom inte på så många, men det var lite :-)

Svar:
1. jag läser jättemånga men typ heltnamnlos.blogspot.com, alvaozolito.bloggplatsen.se, hhjaartat.blogg.se, elsa.elle.se, kandeedrawings.blogg.se, lindahallberg.se, photoblogbypetra m.m
2. oj... men typ om du skall rita en människa, alltså ett porträtt så ska man tänka på vart skuggorna hamnar i ansiktet. och sen vart blänket i håret skall vara osv. och sen är det bäst om man skissar först innan man ritar jättemörkt för då är det svårt att sudda! :)
3. USA!!! antingen i hollywood elr new york :)
4. Japan, nya zeeland eller Hawaii ;P
5. Från allt egentligen ;) till outfits är lookbook.nu en jättebra sida att få inspiration ifrån, och till naglar youtube eller google.
6. oj, har inte någon förebild typ, eller kanske Tyra Banks eller nåt. :P
emma om FRÅGESTUND:
Sv: tack så hemskt mycket! <3
här är några frågor:
1.hur länge har du hållt på och rita?
2.gillar du hästar?
3.vem gillar du mest i VD?
4.favoritfärg?
5.vilken kändis är du mest nöjd med, som du har ritat?

kramis! :)
Svar:
1. ända sedan jag var ett halft år typ men seriöst först när jag var 12. :)
2. Jadå! jag har ridit en eller två terminer i 2:an och sen 1 termin i 4:an.
3. Damon!!! <3
4. gillar alla färger nästan! fast mest gul,röd och turkos ;)
5. oj, jag vet inte riktigt hehe :P kanske Harry Potter (Daniel Radcliffe).

Lou om FRÅGESTUND:
Fin blogg du har, 
Vad vill du bli då du blir stor? V
Svar:
Tack så mycket! :) Jag vill bli modell, fashion designer eller konstnär ;) det skulle också vara kul att bli skådespelare!


Kommentarer
Postat av: mayaa

haha! :)

aw,tack så mke!! :)



hur har lovet varit då? ;)

2012-01-10 @ 10:02:03
URL: http://mayaadelibaltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0