Händelser

Jag skriver nästan aldrig nånting här på bloggen utan lägger mest upp bilder.. så därför tänkte jag skriva lite vad som har hänt dom närmsta veckorna! :)
Jag har haft 2 fiolkonserter och Hedda kompade till låten vi spelade.
Jag har haft dansuppvisning, det var jättekul men lite synd för Emy i vår grupp ska sluta för hon ska börja dansgymnasium i stockholm.. vi pratade med dansgruppen om finlandsresan vi förhoppningsvis skall göra i höst :)
Jag har spelat två lektioner med Emilio, en jätteduktig fiolinist från Cuba.
Jag har fått ett B på musikprovet och ett D på SO provet.. vart förvånad över att jag fick så bra på musikprovet för jag hade knappt pluggat något alls.. Hehe SO är verkligen inte mitt favoritämne :P
Utöver det så har jag träffat kompisar men det är väl inte så jätte intressant så det behöver jag inte skriva om :P
-arkivbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0