En lista

  • Namn: Evelina

  • Ålder: snart 14
  • Längd: 1.69 :(
  • Sko-storlek: 38
  • Gör just nu: Skriver detta.
  • Allmänna frågor:
  • Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, snäll och bra på att sammarbeta
  • Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Kort stubin, envis och kan bli riktigt arg ibland.
  • Vad är du rädd för: Hajar..
  • Vad är du mest nöjd med hos dig själv utseendemässigt : Min ögonfärg, mina kindben och mina ögonbryn.
  • Har du körkort och egen bil: Haha nej :P
  • När grät du senast: Länge sen..

  • När skrattade du senast: Haha skrattade just för en stund sen, skrattar typ alltid :D
  • Vad var du rädd för när du var liten: Ingen aning
  • Vad ville du bli när du var yngre när du blev stor: Bagare hehe :

  • Har du någonsin sportat: Jag har spelat tennis och ridit :P Nu dansar jag
  • Vad finns alltid i din handväska: Nycklar, tuggummi, papper m.m

  • Har du varit utomlands någon gång: 1 gång i turkiet, 6 gånger i spanien, typ 14 gånger i finland (jag har släkt där), 1 gång i Usa/Miami. tror det var allt :P

  • Vilken plats var finast: Turkiet och USA!

  • Största stad/städer du varit i: ingen aning..

  • Rökt: Nej..

  • Har du piercing eller tatuering: Har 1 hål på båda öronen. Jag skall antagligen ta några fler hål i år :)

  • Finaste komplimang du fått: Vet inte..

  • Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ehe hoppas inte det...

  • Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Neej



  • Antingen-eller-frågor:

  • Storstad eller landet: Storstad

  • Hamburgare eller pizza: Hamburgare..

  • Kött eller fisk: Kött.

  • Hund eller katt: Katt!

  • McDonalds eller MAX: Donken ;)

  • Vin eller Öl: Öl :P

  • Charter- eller skidsemester: Charter.

  • Sverige eller Utlandet: Utlandet!!!

  • Sport eller nyheter: Nyheter.

  • Hockey eller fotboll: Fotboll.

  • Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga och ljushåriga :)

  • Sommar eller vinter: Båda faktiskt!

  • Vår eller höst: Höst

  • Flyg eller tåg: Flyg :)

  • Bil eller buss: Inget av dem..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0